První čísla z nového Sklik brandingu jsou tady

Digichef

Ve středu Sklik spustil dlouho očekávaný branding, na který jsme si předem připravili grafiku, okamžitě kampaně nastavili a spustili. A jaké výsledky nám u prvního klienta nový formát zatím přinesl?

image

Zdroj:blog.seznam.cz

Vyšší CTR o 128 % oproti ostatním kampaním v obsahové síti v Skliku. Proti brandingu (jinde také Skin formátu), nasazenému v DSP Adform je ale CTR o 60% nižší.

 

CPM oproti ostatním obsahovým kampaním je samozřejmě násobně vyšší, ale to se dalo čekat. Jde o navýšení o stovky procent. Naproti tomu, v Skliku máme CPM o 48,1% nižší než je průměr v Adformu. Průměrná cena za proklik je přibližně dvojnásobná oproti ostatním kampaním v obsahové síti.

 

Pozitivní je, že i když se rozhodně nejedná o výkonový formát, tak nám branding přinesl za těchto pár dní více konverzí, než některé kampaně v obsahové síti od začátku měsíce.

Kampaně testujeme pár dní. 99,3% podíl zobrazení naznačuje, že ostatní inzerenti branding v Skliku ještě tolik neřeší. Nyní budeme spouštět u dalších klientů, což nám také řekne více.

Očekáváme tedy, že se výkon bude ještě hodně měnit a výsledky kolísat. Tušíme, že průměrné CPM se bude zvedat, nebude tedy „optimisticky“ nízko, jak sliboval Seznam, což bylo okolo 130,- Kč. Ale třeba se pleteme. Necháme se, snad mile, překvapit.

Marie Tlapáková

31. července 2018