Sklik Retargeting je na světě

Digichef

Co se již nějakou dobu testovalo jako beta test, je nyní naplno spuštěno. Ano, správně: Sklik Retargeting je spuštěn.

Sklik Retargeting je zatím funkční jen pro obsahovou síť Skliku, ale pevně věřím a těším se, že se již brzy dočkáme i Retargetingu ve vyhledávání podobně, jako je tomu v Google AdWords.

Článek o nastavení Sklik Retargetingu bude brzy následovat, ale už teď vám prozradím, že z něj nemusíte mít strach. Funguje totiž podobně, jako v již zmíněném Google AdWords. Stačí nasadit jednu retargetingovou značku na všechny stránky webu a poté si na základě pravdiel URL určit skupiny uživatelů, kteří navštívili určité části webu. Tyto skupiny následně přiřadíte k sestavám a je hotovo.

Já osobně tento krok ze strany Skliku vnímám velmi pozitivně. Je za ním vidět snaha o udržení kroku s konkurenčními systémy a těším se na další funkce, které na sebe jistě nenechají dlouho čekat.

Ondřej Hnát

22. ledna 2014