Dnes Sklik na svém blogu oznámil, že spouští plánované rozšíření o Sklik Odkazy nebo-li podstránky v inzerátech na TOP pozicích.
Všichni inzerenti tak budou moci ke svým kampaním a sestavám přidat nově odkazy, které mají stejnou funkci jako rozšíření o odkazy na podstránky v Google AdWords.
Sklik nám tak slibuje, že odkazy by nám měly:
Já bych ještě přidala, že nám tak umožní odlišit své inzeráty od ostatních konkurentů.
Jestli nám odkazy opravdu přinesou daný efekt, se dá zatím jen spekulovat, ale statistiky prokliků na odkazy si můžete analyzovat sami přímo přes záložku Statistiky.
Nové rozšíření bude ze začátku zobrazováno jen zlomku hledajících uživatelů, cca 10 %. Můžeme ze začátku očekávat i drobné změny vzhledu nového rozšíření podle toho, jak bude Sklik vyhodnocovat odezvy uživatelů na tuto změnu. Předpokládaný termín nasazení Sklik Odkazů do 100 % výsledků je v září tohoto roku.
Mě osobně se nová rozšíření velmi zamlouvají a kvituji tuto změnu s povděkem.
Zdroj: Sklik.cz Blog