Sklik spouští rozšíření o odkazy

Digichef

Dnes Sklik na svém blogu oznámil, že spouští plánované rozšíření o Sklik Odkazy nebo-li podstránky v inzerátech na TOP pozicích.

image

Ukázka inzerátu v Seznamu s rozšířením o odkazy

Všichni inzerenti tak budou moci ke svým kampaním a sestavám přidat nově odkazy, které mají stejnou funkci jako rozšíření o odkazy na podstránky v Google AdWords.

Sklik nám tak slibuje, že odkazy by nám měly:

  • pomoci směřovat uživatele na relevantnější stránky a zvyšovat tím konverzní poměr,
  • zajistit větší viditelnost reklamních inzerátů a tím vyšší CTR,
  • a nakonec přispět i ke zvýšení rozšíření povědomí o značce.

Já bych ještě přidala, že nám tak umožní odlišit své inzeráty od ostatních konkurentů.

Jestli nám odkazy opravdu přinesou daný efekt, se dá zatím jen spekulovat, ale statistiky prokliků na odkazy si můžete analyzovat sami přímo přes záložku Statistiky.

Nové rozšíření bude ze začátku zobrazováno jen zlomku hledajících uživatelů, cca 10 %. Můžeme ze začátku očekávat i drobné změny vzhledu nového rozšíření podle toho, jak bude Sklik vyhodnocovat odezvy uživatelů na tuto změnu. Předpokládaný termín nasazení Sklik Odkazů do 100 % výsledků je v září tohoto roku.

Mě osobně se nová rozšíření velmi zamlouvají a kvituji tuto změnu s povděkem.

Zdroj: Sklik.cz Blog

Veronika Brindzová

2. července 2014