Digisemestr 2015

Digichef

Digitální marketing je pole neorané, v akademických kruzích nepochopené a veřejnosti obtížně představitelné. A protože má Digisemestr potenciál tohle nabourat, byli jsme u toho.

Že bude Digisemestr skvěle připravená akce s perfektní organizací, to jsme tak nějak věděli dopředu. Ostatně stojí za ní Jindra Fáborský, jehož Marketing Festival je o několik levelů před všemi dalšími akcemi tohoto druhu. Mimochodem, letos jsme jeho partnerem, takže trocha chvály je rozhodně na místě! :)

image

Verča presentation mode on

Zpátky k digisemestru. Čekalo na nás 250 motivovaných a po celých 8 hodin trvající sobotní! program pozorných studentů. Že si slušná část z nich zajíždí každou sobotu z leckdy vzdálených měst, myslím také stojí za zmínku. Na druhou stranu je program přednášek a seznam přednášejících natolik atraktivní, že mnoho z těch, co se chtějí online marketingu seriózně věnovat, a časem na něm i postavit kariéru, zkrátka této příležitosti chce využít.

image

Bylo vyprodáno!

Naše přednáška byla o PPC reklamě na sociálních sítích. Společně s Verčou a Michalem jsme tak postavili program na konkrétních kampaních, na kterých jsme měli možnost prezentovat to nejzajímavější, co aktuálně jednotlivé platformy dovolí. Z ohlasů máme pocit, že se přednáška vyvedla. Na závěr nás čekala panelová diskuze, kde už panovala hodně uvolněná pohoda. Dost tomu pomohla i závěrečná přednáška Jindry na téma black hat technik na sociálních sítích aneb pokud máte své uživatelské účty rádi, nezkoušejte je sami doma.

image

Závěrečná panelovka

Na naši přednášku se můžete podívat na Google Drive nebo na SlideShare.

Po skončení přednášky jsme se přesunuli do Music Lab na JAMU, kde se už rozbíhala party. Vyhlásili jsme soutěž o útratu na baru, poslechli si skvělou kapelu, poznali zase pár nových lidí a tím skvěle završili náročnou sobotu.

Galerie ke zhlédnutí na našem Facebooku.

image

Sun pitíčko

image

Chill na párty

Už se těšíme na pokračování.

Šestého dne jim požehnal a řekl, budiž sobota dnem digitálního marketingu. A tak se stalo.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

27. října 2015