Každého správného inzerenta zajímá, kolikrát se jeho reklama uživateli skutečně zobrazila (byla pro něj viditelná). V minulosti jsme měli v AdWords možnost zjistit celkový počet zobrazení, ale nevěděli jsme, kolikrát reklamu uživatel skutečně viděl. Google dokonce uvádí, že 56 % všech reklam v Obsahové síti a 46 % všech video reklam není pro uživatele viditelných, protože se zobrazují mimo viditelnou část stránky. Nyní najdeme v AdWords tři novinky, které tento problém řeší.
Veškeré kampaně, které využívají cenovou nabídku CMP, jsou nyní tzv. vCMP. Malé v před CMP značí viditelnost. Inzerent tedy nyní už platí pouze za imprese, které uživatel skutečně viděl.
Capping slouží k omezení frekvence zobrazení reklamy stejnému uživateli. Dříve jsme mohli omezit pouze počet celkových zobrazení, ale ne počet viditelných zobrazení. Nyní se už veškeré omezení frekvence týká pouze viditelných zobrazení, tedy imprese a ty, které uživatel neviděl, se do limitu zobrazení nepočítají.
Tyto nové metriky vám přinesou lepší přehled o výkonnosti jednotlivých kreativ a umístění, takže můžete i lépe optimalizovat vaše kampaně.