Dnes (15.9.2010) v noci oznámil Twitter na tiskové konferenci asi největší změnu za dobu své existence.
Ve čtvrtek 9.9.2010 se v Praze v prostorech Palace Cinemas uskutečnil Social Marketers Sumit. Předem musím říct, že už delší dobu jsem se na tuhle akci poměrně dost těšil, protože se dá v našich končinách považovat za jednu z mála, ne-li jedinou, tohoto druhu. Navíc seznam kvalitních speakerů s Ericou Swallow v čele, mě navnadil víc než dost. A evidentně jsem nebyl sám, protože summit byl vyprodaný už týden předem. No pojďme k tomu jaké to bylo.
Nedlouho poté, co se Facebooku nepodařilo dohodnout s Foursquare na ceně za jeho odkoupení, přišel FB s vlastní geolokační službou – Places. Do aktuálně sdílených informací (kdo, co, kdy) se tak přidává i „kde“. Pokud se však budete chtít sami někde označit, přijdete na to, že služba u nás zatím není dostupná. Aktuálně ji mohou využívat pouze občané USA, a to ani ne všichni. Důvodem může být zátěž, kterou by servery Facebooku nemusely ustát, jedná se přeci jen o půl miliardy uživatelů. V následujících dnech by ale služba měla být zpřístupněna všem občanům USA, další země by měly následovat později.
Už několik let Sklik experimentuje se zobrazováním inzerátů na partnerských webech v tzv. kontextové síti, kde se inzeráty zobrazují podle obsahu na dané stránce. V následujícím článku se podíváme, jaké výsledky přinášel kontext během posledních let, jak je na tom po přidání více než 500 partnerských webů a jakým způsobem se dá síť nejlépe využít.
Není tomu tak dávno, co Google oficiálně zveřejnil zprávu o tom, že bude rušit v některých zemích nutnost vlastnění práv na používání klíčových slov. Protože se tato změna týká většiny států EU včetně Česka, je takřka nutností si o tomto kroku říci pár slov.
Začátkem července obdržel Sun Marketing pozvánku do soutěže s názvem "Hledá se nejlepší odborník na PPC v kontextu". Jako stále aktivní specialista na PPC a PPM kampaně, běžně operující také v systému Etarget, jsem se rozhodl soutěže zúčastnit a dosáhnout co možná nejlepšího umístění. Nyní, po více jak měsíci, jsme jako společnost obdrželi gratulaci k výhře v soutěži, kde jsme porazili největší hráče na poli českých internetových agentur. Přečtěte si, jak soutěž probíhala a co stačilo udělat pro vítězství.
Spravujete nebo se chystáte vytvořit fan page (fanouškovskou stránku) na Facebooku? Používáte na webu tlačítka Like nebo Share? Pokud ano, tak by Vás mohly zajímat Facebook Insights.
YouTube je fenoménem posledních let. Od jeho založení v roce 2005 se neustále zvyšuje počet uživatelů, nahrávaných videí a čas, který na něm uživatelé tráví. Tento trend nahrává do karet inzerentům, kteří chtějí oživit svou prezentaci na internetu. YouTube totiž nabízí hned několik variant reklamy s využitím reklamního systému Google AdWords. Možnosti umístění komerčního sdělení na tomto serveru jsou InStream videoreklama, InVideo, Stránka sledování videa či Sponzorovaná videa. Pojďme se na tyto typy reklam, které můžeme pomocí systému AdWords na YouTube umístit, podívat podrobněji.