jan.schoppel (at) sunmarketing.cz
Osvojte si metodu řízeného myšlenkového procesu - CSI: Lab - od Google a začněte se u svých projektů naplno věnovat inovacím. Kompletní návod v druhé polovině článku.
S koncem roku přichází řada na bilancování. Ani my vás toho neušetříme. :) Rádi bychom trochu zavzpomínali na několik kampaní, co nám letos fakt povedly.
Co s Marketing Festivalem udělala Praha? Je to ještě festival? Jak jsme poprvé ukázali Taste? A proč tenhle článek není o marketingovém bulváru?
V Sun Marketingu právě dojíždím svůj čtvrtý rok, což mě pomalu staví do role jednoho ze sunních mazáků. Momentálně mám pořadové číslo 6. Za ty čtyři roky se Sun změnil téměř k nepoznání. Tehdy jsem přicházel do sice zavedené, ale celkem malé agentury o 20 lidech. Dnes je nás 50 a to jsme ještě letos zdaleka neskončili. Rád bych vám proto trochu přiblížil, co to obnáší a jaké to je, být Project managerem v Sunu.
O čem je virtuální realita? Dá se nějak využít pro marketing? A kdo k nám do Prahy za dva týdny přijede představit novinky ze světa VR? Vyzpovídal jsem hlavního pořadatele Czech VR Festu a evangelizátora VR, Martina Kotka.
Půl roku příprav se stupňující se intenzitou, pak 4 dny euforie prostřídané s únavou a prokládané energy drinky, flaštičkami Jacka a několika hodinami spánku. To je Marketing Festival očima partnerské agentury, očima Sunu.
Vaše oblíbená rubrika "Ze života accounta" se opět hlásí o slovo. A začneme hned tím, že to celé tak trochu postavíme na hlavu. Žádné oddělení Accounts už totiž v Sunu neexistuje!
Jak to vypadá, když si account udělá pohodičku? Umějí sunní kluci vařit? Kdo má nejkrásnější hlas? Mají accounti vůbec kopýtka? A co je to vlastně ta skálička?
Po třetí adventní neděli nám už v uších pomalu zní vánoční koledy, a to je podle mě ideální čas si trochu zavzpomínat na Marketing Festival. Tentokrát ale trochu jinak. Zajímá vás, kdo je jedním z nejlepších tanečníků disco? Kdo se nejvíc nakalil? A kdo má nejlepší fotku s teddy beerem?
V mobilním vyhledávání je budoucnost. Mobilní internet změní naše chování. Už jste podobné věty také slyšeli? O mobilech byly napsány tuny článků. I já sám jsem k tomu několika myšlenkami přispěl. Dlouho to však vypadalo jako pořádně nafouknutá bublina. Jenže časy se mění. Schválně se zkuste podívat do svých Analytics, kolik máte přístupů z mobilu. Budete překvapeni.
Jsou accounti roboti? Mají vůbec city? Zajímá vás, co takový account potřebuje, aby byl accountem? Tak čtěte dál!
To jsme si jednou takhle v práci řekli, že už jsme dlouho nebyli na žádné konferenci. Vzali jsme si tedy globus, zatočili s ním a naslepo se prstem trefili přímo do srdce evropského Googlu - do Dublinu. A ejhle, zrovna se tam konala akce se působivým názvem Brand it with Google. Sbalili jsme tedy svých pět švestek a vyrazili na letiště.
Duben patří již tradičně jedné z největších oborových akcí u nás, Internet Advertising Conference. A jaký byl letošní, celkově již osmý ročník?
Jak je známo, práce šlechtí ducha, formuje naší osobnost a občas ji také pěkně deformuje. Stejně jako má povolání hokejisty vliv na úbytek slovní zásoby (tak určitěěě), i u account managerů se dá dlouhodobě vypozorovat několik závažných změn.
O tom, že je dnes možné pomocí eshopů efektivně prodávat obuv či oblečení přes internet, již asi pochybuje málokdo. Ale co takhle pomocí internetu zvýšit návštěvnost v kamenných prodejnách? A co takhle v těch prodejnách zvýšit tržby? A jde to i u luxusních značek? Hned v úvodu vám to prozradím. Ano, jde to! Přesně kolem těchto otázek se totiž točil nedávno proběhlý Google Fashion Event.