Kdo vyhrává v soutěžích na Facebooku? Jak často se tito hráči stávají vítězi? Odkud se o soutěžích dozvídají? Tyhle otázky nám nedaly spát. Pro odpovědi jsme se vydali přímo do jámy lvové - mezi výherce.
Od klienta Green-Swan Pharmaceuticals CR, a.s. jsme dostali za úkoly zpropagovat GS Eladen - doplněk stravy na který řeší podstatu problémů s kvalitou a vzhledem vlasů a nehtů. Jaký koncept jsme zvolili, se můžete podívat v prezentaci níže.
Určitě už se vám stalo, že jste potřebovali něco vyřešit s Facebookem. Pokud jste to zažili např. před rokem nebo dvěma, určitě víte, že sehnat konkrétní kontakt bylo dost obtížné, až nemožné. Dnes už tomu tak naštěstí není.
Vzpomínáte na svá vysokoškolská léta jako na dobu, kdy jste museli přetrpět mikro a makroekonomii, matematiku, statistiku a marketing se točil kolem suché teorie, o kterou jste v praxi ani nezavadili? Studenti Provozně ekonomické fakulty České zemědělské univerzity v Praze budou mít minimálně z jednoho předmětu vzpomínky pozitivnější.
Jak jste si jistě všimli, Facebook předevčírem (29. 2. 2012) odhalil nový layout stávajících Facebook stránek. Některé novinky jsou super, jiné zbytečně omezující. Co vše se změnilo a jak toho můžete využít, vám teď stručně popíšu.
Už druhým rokem pomáháme s vedením předmětu Marketingové řízení na Provozně ekonomické fakultě při ČZU v Praze.
Stejně jako loni na projektu spolupracujeme s panem Ing. Čerkasovem, Za Sun se projektu opět ujal Tonda Růžička.
Zadání pro studenty je obdobné. Na základě přednášky, která proběhla minulý čtvrtek (23. 2. 2012), a konzultací, které teprve proběhnou, mají studenti za úkol navrhnout kampaň na sociální sítě (zejména Facebook) pro skutečné klienty z automobilového průmyslu, kosmetiky, kultury, sportu a dalších zajímavých oborů při dodržení orientačního rozpočtu 500 000 Kč na 12 měsíců.
V rámci strategie, kterou budou studenti zpracovávat, budou mimo jiné analyzovat konkurenci klienta a navrhovat komunikační kalendář, který bude v některých měsících obsahovat i konkrétní příspěvky. Kromě toho mají klientovi pomoci se začleněním sociálních sítí do ostatních komunikačních kanálů.
Protože v rámci dvou přednášek není možné na studenty přenést o social media marketingu vše, získali jako pomoc osnovu výsledného dokumentu. Zároveň viděli i zajímavé nápady z oboru, na některé z nich se teď můžete sami podívat.
Flair fashion tag
Mini Getaway Stockholm
Coca Cola Like Machine
Na konci semestru proběhne vyhlášení nejlepších týmů ve Studijním a informačním centru ČZU. Studenti se setkají s klienty, ti jejich práci zhodnotí a vybrané práce poté budou v kooperaci se studenty realizovány.
Timeline na Facebooku dostaly stránky před více než čtrnácti dny. Pokud jste zvolili úvodní fotku "jen aby tam nějaká byla", mrkněte na následujících devět. Možná vás inspirují k předělání vaší firemní stránky nebo osobního profilu.
Podle Mashable začnout uživatelé mobilní aplikace Facebooku (Android, iPad, iPhone) vídat ve svém news feedu sponsored stories. Facebook se tak snaží navýšit svou hodnotu před IPO.
Moje poznámky z New Media Inspiration 2012. Některé vám mohou připadat začátečnické, ale píšu je znova, protože si myslím, že pro mnoho lidí mohou být stále přínosem.
O mesmerismu sociálního marketingu - Patrick Zandl
Sociální sítě vznikly tak, že v USA na přelomu století se objevily společnosti jako Standard Oil, které nebylo kvůli desítkám tisíc zaměstnanců možné uřídit. Poradce pak přišel a analyzoval organizační strukturu a skutečnost - kdo koho poslouchá. Často pak došel k názoru, že firmu řídí sekretářka.
Rozdíly mezi různými generacemi - tradicionalisté, baby boomers, generace X, generace Y. Generace X chodí při vypadnutí internetu do Tesca. Generace Y se vzdělává, rozhoduje a řeší problémy v týmu - kolaborativně. To je vidět na Facebooku "Jan Novák - Já bych šel do kina" a čeká na někoho dalšího.
Genderový terorismus - nejrychleji rostoucí věková skupina na Facebooku - 65+ - protože děti nedávají (pra)rodičům jinou šanci.
Smart ForFour - tiskovka, kde se vysvětlil důvod malého čtyřmístného auta, které se překulovalo. Jako první na SERP byly však blogy, které na "žranici" (tiskovce) nebyly. Blogerům pak nakonec auta půjčili.
Kolik novinářů je potřeba ovlivnit, pokud se stane nějaký problém v síti operátora - analýza sociální sítě => graf. Lze zneužít i k šíření dezinformace.
Kampaň pro Starbucks - fanoušků se dotazovali, jakou kávu by si teď dali. Aplikace pak kontrolovala, jestli není v okolí pobočka. Pokud byla, pikolík donesl kávu danému uživateli zdarma.
Bílý klobouk - prodáváte předražené aplikace.
Černý klobouk - prodáváte falešné stránky.
Užití sociálních sítí pro SEO - Pavel Ungr
Experiment "Velivajíčko na zhniličku" - stránka bez vnějších odkazů - tweetnuto - google zaznamenal za 4 hodiny.
seznam sociální sítě částečně indexuje, údajně pracuje na robotovi, který by pracoval s javascriptem a mohl ho i spouštět
Kauza Trattoria Laura - skončili jste v moment, kdy se o tom doví Dan Dočekal.
Ukazuje vliv social search u známějších lidí.
Provázat si profily na sociálních sítích pomocí dobrých klíčových slov
On-page optimalizace - Twitter lze optimalizovat minimálně, ale má největší dopad
U zkracovačů začleňovat klíčová slova do URL - bit.ly/SunMarketing.
Domněnka - Goo.gl - Google upřednostňuje.
Seznam indexuje Foursquare.
Z hlediska SEO lze on-page faktory nejvíce ovlivnit na Google+.
Důvěra v online sociálních sítích - Veronika Trachtová
Provozujete-li e-shop, je e-commerce tou částí Google Analytics, která by vás měla nejvíc zajímat. Abyste mi věřili, vysvětlím vám proč a naučím vás je používat. Pojďme na to!
Chtěl jsem napsat článek zaměřený na ty vlastnosti soutěží na Facebooku, které prokazatelně vedly k jejich úspěšnosti. Nedostatek případových studií, ze kterých by se dalo vycházet, mi sice plán lehce narušil, ale považuju tohle téma za tak zajímavé, že ho nemůžu nechat ležet ladem. Přináším vám proto svůj osobní pohled na facebookové soutěže a souhrn toho, co by v nich nemělo chybět.
Stejně tak se asi dalo čekat, že jednou přijde reklama i na samotnou homepage Facebooku - kanál novinek. Včera se objevila zpráva, kde Facebook potvrzuje Sponsored stories v kanálu novinek na příští rok. Viz Mashable.
Ať už s webovou analytikou začínáte, nebo se v ní dobře orientujete, určitě hledáte návody, skripty či nástroje, které vám usnadní práci nebo poskytnou jiný pohled na věc. To vše, včetně aktualit, můžete sledovat na níže uvedených blozích. Přidejte si je do svých RSS zdrojů a máte jistotu, že vám nic podstatného neunikne.
Klient ALFA SCRAP nás pověřil vytvořením a správou Facebook stránky, aby ho dostala do povědomí a dodala mu punc odbornosti. Cíle správy i výsledky můžete zhlédnout níže v case study.
Když připadne státní svátek na čtvrtek, málokdo odolá pokušení a nevezme si volno i další den. Většina z nás si sice také prodloužila víkend, ale to neznamená, že jsme zaháleli. Pojďte se teď s námi podívat na to nejdůležitější, co minulý týden v onlinu přinesl.
Konala se konference herních vývojářů. O víkendu (19. - 20. 11.) se konala Game developers session 2011. Nejaktuálnější info o konferenci naleznete na Twitteru pod hashtagem #GDS2011. Tonda Růžička
Google uvedl doslovné vyhledávání "verbatim". Google při běžném „nedoslovném“ vyhledávání výsledky optimalizuje a personalizuje, vyhledávání verbatim tyto mechanismy vypne a zobrazí pouze stránky, jejichž obsah opravdu doslovně odpovídá vyhledávacímu dotazu. Pepa Kulhánek
45. týden je za námi. Facebook během něj stihl zavést nová tlačítka, Google propojil AdWords s Google+ stránkami, Adobe zrušilo vývoj Flashe pro mobilní telefony...Stalo se toho víc než dost, pojďme se tedy na uplynulý týden ve světě online marketingu podívat podrobněji.
Hyundai nabízí práci snů. V rámci propagace modelu Genesis Coupe využilo Hyundai partnerství s fotbalovou reprezentací a pořádá na Facebooku konkurz na "práci snů". 11 fotbalistů z utkání s Černou Horou dostane na určitou dobu k dispozici auta, o která se bude dělit s 11 šťastnými fanoušky. Líbí se mi originální princip soutěže. Když navíc naši fotbalisté vyhráli, nemusí se bát, že jim fanoušci s "jejich" auty něco provedou. Filip Škaloud
Aféra restaurace Hansen. Hansen byl dřív známý svou ukázkovou krizovou komunikací na Facebooku. Pak se změnil majitel a jak dělají social media marketing teď, demonstruje diskuze pod v pondělí vloženým menu. Je to aféra, která na chod restaurace nejspíš nebude mít zásadní vliv, poslouží však jako učebnicový příklad, jak proti sobě vlastní neschopností poštvat komunitu na Facebooku. Filip Škaloud
Google+ Page lze propojit s kampaněmi v AdWords. Spolu se spuštěním Google+ pro firmy se v AdWords postupně objevuje možnost propojit G+ stránku s AdWords kampaní. Toto rozšíření je možné použít pouze u webů propojených s G+ stránkou a umožní v reklamách zobrazit +1 hodnocení, která od uživatelů získal web, G+ stránka nebo AdWords reklama. Pepa Kulhánek
Od včerejšího (7. 11. 2011) večera je možné zakládat firemní Google+ pages. Učinit tak můžete na
plus.google.com/pages/create.
Současně s firemními profily uvedl Google i tzv. Direct connect, což je funkcionalita, která vás po zadání "+Název stránky" do Googlu automaticky přesměruje na danou stránku na Google+ a přidá vám ji do kruhů.
Více informací naleznete na oficiálním Google blogu.
Češi zaspali s podporou SSL u Facebook záložek. Podle TyInternety.cz více než 36 % ze 100 největších českých Facebook pages nemá funkční záložky s podporou SSL, přestože na to Facebook upozorňoval několik měsíců dopředu. Tonda Růžička
Google oficiálně spustil dlouho testovanou pozici zobrazování reklamy v SERPu. Reklamy se nyní mohou zobrazovat i pod organickými výsledky. Jestli máte pocit, že toto umístění Google okoukal v některém českém vyhledávači, nejste jediní. K tomu kolega Ondra Hnát trefně poznamenal : „Každej chvilku tahá pilku“. Pepa Kulhánek
Globální summit hlavních přispěvatelů AdWords. Přispívat do fór Googlu se zjevně vyplatí – když se opravdu budete snažit, tak vás Google vezme na výlet do svého sídla v Mountain View v Kalifornii. Pepa Kulhánek
Karel Schwarzenberg má falešný profil na Twitteru. Kdyby byl pravý, nejspíš by neměl jako profilovou fotku sebe spícího na jednání a bio "Dobrou noc, pokud právě obědváte...". Ministerstvo zahraničních věcí se proti profilu ohradilo a okamžitě založilo panu Schwarzenbergovi oficiální profil. Ten ale zeje prázdnotou a nasbíral 64 followerů oproti více než 700, které má tweetující falešný kníže. A má je právem! Tweety jsou vtipné a zároveň nikoho neurážejí. Filip Škaloud
Boti řádili na Facebooku. Na Universiy of British Columbia vytvořili síť z botů, kteří simulovali chování reálných uživatelů a žádali neznámé profily o přátelství. Celá síť byla poměrně promyšlená. Výsledkem byla až 60% úspěšnost při žádosti o přátelství. Více na najdete na AllFacebook.com. Tonda Růžička
Minulý týden jsme vám slíbili pravidelný přísun toho nejdůležitějšího, co se ve světe online marketingu za uplynulý týden stalo. Sice je teprve čtvrtek, ale protože nejsme žádní flákači, co by se v pondělí vymluvili na páteční svátek, přinášíme vám ho už dnes.
Sony vyplatilo Ericsson za 1,47 miliardy dolarů - Sony tak podpoří svou "four-screen strategy" - televize, notebooky, laptopy a mobilní telefony. Mimo samotné zařízení chce Sony na jednotlivé platformy prodávat i obsah pomocí síťí PlayStation a Sony Entertainment. Tonda Růžička
Coldplay zahráli pro celý YouTube - Koncert skupiny Coldplay se ve středu sice konal v Madridu, zhlédnout ho v přímém přenosu jste však mohli odkudkoli na světě. Celý byl totiž streamovaný na YouTube, a to živě a zdarma! Palec nahoru za vstřícný krok k fanouškům a propojení "reálného" světa se světem sociálních sítí. Filip Škaloud
Google zavádí metodu nabídek cen za volání - Pokud jste US či UK inzerentem a využíváte rozšíření AdWords o telefonické funkce, nyní máte možnost nastavit jednotlivé nabídky cen za volání. Ondra Hnát
Odpalte rachejtle a pějte oslavné ódy, začínáme nový seriál! Ode dneška vás každý pátek seznámíme s tím nejdůležitějším, co se v uplynulém týdnu událo v online marketingu. Dost bylo řečí, pojďme rovnou na věc!
Mall.cz otevřel virtuální drogerii - Po dlouhé době vystoupil jeden z velkých e-shopů z řady a pustil se do originálního projektu. Ve stanicích metra Anděl, Náměstí republiky, Flora a Muzeum můžete nakoupit drogerii pomocí QR kódů - stáhnete si aplikaci, vyfotíte QR kódy zboží, které chcete objednat a Mall vám ho zdarma doručí až domů. Takové využití QR kódů se mi líbí! Filip Škaloud
Google představil automaticky vytvářené PPC reklamy. Google udělal první velký krok k automatické tvorbě kompletních kampaní. Betatestovaná novinka bude sama schopna vytvořit část textové reklamy a rozhodnout o vyhledávacích dotazech, u kterých jí zobrazí. Použití tohoto nástroje prý vede k výraznému zvýšení konverzního poměru ppc kampaní. Co na to říkáte vy? Já osobně očekávám, že pokud bude všechno fungovat, začnou velké e-shopy zeštíhlovat své PPC týmy. Pepa Kulhánek
Socialbakers monitorují Google+ - Analytická služba Socialbakers přidala k Facebooku, Twitteru a LinkedIn další síť, z níž "doluje" data, a to Google +. Jde zatím jen o beta verzi, brzy se snad dočkáme verze ostré. Jen tak dál, Socialbakers! Filip Škaloud
To by bylo pro tento týden vše, další vydání čekejte příští pátek. Vzhledem k tomu, že jde o náš první počin tohoto typu, budeme rádi za zpětnou vazbu a případné tipy na vylepšení. Diskuze je vám otevřena!
Data pro studii Googlu pocházejí ze webů, které se anonymně přihlásily k účasti.
Konkrétní čísla stojí za prozkoumání. Například počet zhlédnutých stránek na návštěvu klesá a stejně tak i bounce rate nebo průměrná doba na webu. Podíl zařízení s OS Macintosh pomalu roste, zatímco Windows ubývá. Více informací naleznete v infografice níže.
Google včera (18. 10. 2011) ohlásil poměrně důležitou změnu týkající se SEO a webové analytiky obecně.
Podle ohlášené zprávy nebudou do Google Analytics přenášena klíčová slova v případě, že uživatel přišel z vyhledávače Google a byl přihlášený do Google účtu. Namísto klíčového slova pak uvidíte frázi “(not provided)”.
Ať už se social media marketingu věnujete profesně, nebo vás jen baví a chcete být v obraze, bude se vám hodit seznam zdrojů informací, které stojí za pozornost. Obsahuje RSS kanály populárních webů, účty na Twitteru a stránky na Facebooku.
Pokud jste někdy rozesílali newsletter, spravovali PPC kampaň nebo psali na sociální sítě, mělo by vás zajímat, jaký efekt tyto aktivity měly. A právě o tom, jak tento efekt změřit, si můžete přečíst dále v článku.
"Nejzbytečnější aplikace" - Si na Facebooku? Měla velký ohlas. Kontrolovala, jestli je uživatel na Facebooku.
Na Slovensku je 1,8 milionu uživatelů a z toho podle Social Insideru 1 milion aktivních.
Martinus.sk - prodává přes Facebook, který tvoří 2 % obratu.
Alcowebizer.com, nejpopulárnější slovenská kampaň se rozšířila do více než 140 států.
Nejlepší kampaň Podelte sa o úspěch, nejúspěšnější kampaň podle Deutsche Telecom. Použili like button jako klíčovou mechaniku. Teď už to je proti pravidlům.
Mojakrvnaskupina.sk - zachránila 14 životů.
Art of can - propojení offline a online světa. Chytíte se plechovky a můžete si změřit tep, který sdílíte na Facebook.
Ženy jsou nejlepší cílovka.
Social Marketing v Česku - Pavel Hacker
Ve světě je Facebook na hranici 55 % online populace a stále roste.
Facebook rostl, ale uživatelé i odcházejí. Aby neumřel, musí inovovat - nová Timeline.
Miss Internet - 315 tisíc uživatelů - nejpoužívanější aplikace v ČR.
Důležitý je engagement, ne počet fanoušků.
Československý Twitter má přes 60 tisíc uživatelů.
YouTube je druhým největším "českým" serverem.
Moc lidem - Igor Beuker
Sociální sítě jsou "síla daná lidem".
Postupujeme směrem průmyslová revoluce => masová produkce => masová komunikace => masová reklama => nová revoluce (digital, social).
Éra nových a cool brandů.
Without great content there is no engagement, no buzz, no viral, no social and no community.
Content, content, content.
Říkalo se zákazník. Dnes se říká tvůrce, hater, lover, follower, fanoušek, blogger, influencer...
E-commerce roste napříč všemi sektory.
Nejdůležitější je to, co nám řeknou přátelé - word of mouth.
Na názoru uživatele záleží nejvíc - I AM THE MEDIA.
Chovejte se jako normální lidská bytost. Takový je marketing v době sociálních sítí.
Televize začíná být konečně interaktivní. Ovládaná telefony (Facebook, Twitter).
Sociální média se brzy stanou "klasickými" médii.
ALF - Always Listen First.
Z krátkodobého hlediska je klíčem k úspěchu kreativita. Z dlouhodobého hlediska je to strategie. Např. Nike running.
Gatorade video Mission Control - tohle je budoucnost pro každou agenturu a každou značku.
Do something remarkable. Respond like a human. Repeat.
Garantují 2-3 milionů zobrazení. Málo které má pod 300 000 zhlédnutí
Úspěšnost mají prý cca 85 % úspěšnost.
5 příběhů, které fungovaly a dalších 5, které ne - Neil Vidyarthi a Lauren Dugan
Fungovalo:
Cross-over movie - nechali usery vytvořit trailer / promotion video => 6m views
Honesty in failure - nelhat, být upřímný.
Hashtag chats - využívat sílu hashtagů ke sdružení uživatelů se stejným (dočasným) zájmem.
Kontroverznost - pochopte publikum a řekněte to, co si myslí. Jakmile publikum zaujmete, změňte tón.
Team musí dělat brainstorming. To znamená žádná negativa a žádné odmítání nápadů.
Nefungovalo:
The wrong pipe - Chrysler + RedCross - marketér si spletl účet, na který chtěl tweet poslat. RedCross si z toho udělal legraci, Chrysler napsal, že vyhodil social media marketing team. Poučení: opravit chybu na stejném kanále. Omluvit se, vyjasni co se stalo a jak se to bude řešit. Nemažte příspěvky.
Tone deaf - nepřiživovat se na nevhodných událostech a nelhat. @KennethCole(PR)
Oversharing - eliminovat emoce, pokud jste naštvaní
The Battle - nepouštějte se do bitev s fanoušky. Přestože vyhrajete, začnete válku.
Chyby Wikipedie se snadno opraví, v Britannice ne.
Tradiční kampaň - 1. kampaň, 2. měří se feedback.
Social media kampaň - 1. poslech , 2. samotná kampaň.
Máme 2 uši a 1 ústa. Více poslouchat a méně mluvit.
Příklad protipirátské ochrany Sony na CD, o jejíž chybě psal bloger. O několik měsíců později muselo Sony CD stahovat z obchodů. Sledovat a poslouchat komunitu.
Olympiáda 2012 v Londýně - sportovci budou moci tweeetovat přímo z her.
Barack Obama 2012 - bude souboj v sociálních sítích.
Airbnb - 4bil - sociální síť na recenzování pronajímaných bytů/pokojů
Don't eat at _____, aplikace na 4sq, která posílá notifikace při checkinu.
Potřebujete dobrý nápad a dobrý budget.
Čím je Facebook jiný? - Tiago Luz
Spravuje největší sociálně-mediální agenturu v Brazíli - Underdogs.
V Brazílii vládne Orkut.
1. nejvlivnější osoba na Twitter - Rafinha Baston.
Nike + nightcluby - Coisa da boa, vylepili hashtag a číslo s fajfkou na konci coisadaboa.com, 4 miliony+ zasaženy, tisícovky zmínek na twitteru a Facebooku.
Twisteval, 40 000$ darováno, největší festival na světe (Brazílie).
Doritos - kolik se jich vejde do pytle? Výherce dostal 5 kg pytel.
Fiat Mio - udělali auto podle sociálních sítí.
Pochopte nový Facebook - Miloš Endrle
Aplikace Pool live tour.
600 000 DAU (Daily Active Users).
Bez dolaru za reklamu.
Vyvíjí to 5 lidí (3 flash, 1 grafik, 1 server).
ARPU (příjem na uživatele za měsíc) - 2,04 CZK.
Aplikace má virtuální ekonomiku.
Propad v DAU je Ramadán, řešili to dlouho kvůli zpoždění analytických nástrojů.
Sticky factor (DAU/MAU), pokud je vyšší než 15 %, rostete virálně.
Jak zajistit, aby aplikace byla úspěšná:
Stanovte si jasný a měřitelný cíl.
20 % času by se mělo dát do první spustitelné verze, 80 % na dosažení cíle.
Motivujte vývojáře aplikace z jejího úspěchu.
Propojte marketéry a kreativce s vývojáři.
Používejte online nástroje a knihovny.
Měřte všechno, stačí GA s vlastními URL a trychtýři.
Každý den kontrolujte GA a minimálně jednou týdně prezentujte výsledky vývojářům.
Nejlépe funguje metodika SCRUM a sprinty.
Vymezte vývojářům jeden den na opravu chyb.
Nic nenasazujte v pátek.
V případě, že máte 2 jednodušší nápady a nemůžete se rozhodnout, udělejte oba (A/B testing).
Nuťte vývojáře psát čitelný kód až od druhé iterace, čas jsou peníze.
Nejvíce nových uživatelů chodí z pozvánek od kamarádů, protože s nimi chtějí hrát.
Je potřeba modelovat hru z pohledu usera (jak často mu bude nabízeno pozvání, za jak dlouho se může dostat do další úrovně atd.).
Doporučuje propojit virtuální ekonomiku a věrnostní body.
O Facebooku se mluví bulvárně i v odborných médiích.
Diváci a byznys - Milena Djuricic
Prezentace byla přes Google Hangouts.
Měřte, optimalizujte a maximalizujte!
Smell Like a man, man - Prodej OldSpice vzrostl o 107 % za měsíc.
YouTube v ČR - 3,9 milionu AUV / měsíc, 410 milionu zobrazení / měsíc.
Shrnutí
Social Summit nebyl špatný. Prezentace byly většinou přínosné a pokud ne, tak aspoň pobavily.
Mimo samotné prezentace bych pochválil tématiku s boxerskými dresy, výběr hudby a dobrou organizaci. Naopak oproti loňskému ročníku, kde Ambiente nasadilo s obědem vysokou laťku, letošní bufet s cca 5 stoly zklamal.
Tak to by bylo vše. Bylo to fajn a teď hurá do Harley's na afterparty :)
Rozdělení newsfeedu na Nejnovější příspěvky (Most Recent) a Hlavní příspěvky (Top News)mizí. Místo toho jsou hlavní příspěvky (primárně statusy a fotky) označeny jako Top Story. Ty se zobrazují jako první, pokud jste na Facebooku delší dobu nebyli. Pokud navštěvujete Facebook často, uvidíte nejčastěji jako první nejnovější příspěvky.
Facebook se stále učí, takže v levém horním rohu můžete příspěvek označit jako Top Story.
Automaticky jste přihlášeni k odběru (subscribed) vašich přátel. Odběr statusů můžete zrušit, ale i přesto můžete zůstat přáteli. U stránek to nelze, protože už delší dobu je k dispozici alternativa, kde si statusy skryjete a přesto fanoušky zůstáváte.
Odhlášení z odběru statusů
Ticker - protože newsfeed bývá někdy zpožděný, uvedl Facebook tzv. ticker, který tento problém řeší. V pravém horním rohu máte vždy zobrazeny poslední aktivity přátel a stránek. Pokud na ní kliknete, můžete okamžitě reagovat v reálném čase (instantně) a nemusíte znovu načítat stránku.
Ticker je plovoucí a zobrazuje se tedy nezávisle na tom, jak daleko jste odscrollovali.
V oficiálním videu jsou také stručně představeny upravené seznamy přátel: