První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Profile

Petra Matulová

Peťula

Články

Sun Marketing vyhrál Sklik Agenturu Roku 2017

Rubrika: Výkonová reklama

Minulý rok Sklik.cz poprvé přišel s nápadem uspořádat soutěž pro klíčové agentury. Každý kvartál průběžně vyhodnocoval úspěšnost, s jakou se agenturám dařilo adoptovat v kampaních funkce jako retargeting, produktové inzeráty, obsahová síť a dynamický retargeting. Funkce měly pomoct klientům k lepším výkonům a doporučovaly se jenom v případě, kdy měly skutečně přidanou hodnotu pro kampaň.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.0 z 5
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0

23. dubna 2018

Aký bol Google CEE Agency Day 2017 na Pražskom hrade?

Rubrika: Odborná fóra

V utorok 27.6.2017 sa uskutočnil 5.ročník CEE Agency Day – stretnutie najväčších partnerov Googlu z regiónu strednej a východnej Európy. Stretnutie sa konalo v Jazdeckej hale Pražského hradu, (reprezentatívny dojem z celej akcie dotvárala panoráma Chrámu sv.Víta, Václava a Vojtěcha, viď fotoreport nižšie) a zišlo sa tam okolo 500 účastníkov z TOP agentúr z 10-tich krajín v rámci tohto regiónu. Mimo Českú republiku mali zastúpenie agentúry zo Slovenska, Slovinska, Rakúska, Nemecka, Grécka, Poľska, Ukrajiny a ďalších. No a načo vlastne celá tá paráda?

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

3. července 2017

Sprievodca plánovaním FB kampaní

Rubrika: Výkonová reklama

Facebook ponúka niekoľko možností typov kampaní, cielenia a umiestnení, kde sa vaše reklamy môžu zobraziť. Pre úspech Facebookovej kampane, nie je to žiadna novinka, je dôležité správne „namixovať“ všetky vstupy tak, aby spĺňali váš cieľ. Inými slovami – plánovanie a premýšľanie nad kampaňou inak, než len identifikovať vhodnú cieľovú skupinu, je kľúč k úspechu. Poďme si namixovať ingrediencie úspešnej Facebookovej kampane.

  • Celkový průměr hodnocení: 4.0 z 5
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0
  • 4.0

17. března 2017

Máte již svou strategii na mobilní marketing?

Rubrika: Výkonová reklama

Inzerujete na mobilech? Přináší vám to očekávané výsledky? Nebo jen víte, že vám nějaké mobilní kampaně běží a o víc se nestaráte? Pojďme se podívat, jakým směrem by se měli ubírat vaše prvotní úvahy před tvorbou mobilní strategie a proč je tak důležitá.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

11. srpna 2016