david.dusek (at) sunmarketing.cz
Na den sv. Valentýna jsme byli pozváni konferenci s trefným názvem Marketing with love. Program nabízel zajímavá jména českého marketingu.
Google přišel s novinkou nahrazení možnosti vyloučení citlivého obsahu na Youtube. Místo toho si inzerent bude moci vybrat ze 3 typů inventářů, u kterého si přeje video zobrazit. Stále lze vylučovat i citlivý obsah, ale podle Googlu nebude tato možnost zanedlouho dále k dispozici.
Google doporučuje používat standardní inventář, který zobrazuje obsah vhodný většiny značek. Pro lepší výběr můžete typy inventáře porovnat a vybrat si, který je pro vaši videoreklamu nejvhodnější.
Seznam v listopadu představil novinku v podobě možnosti inzerovat video kampaně skrz reklamní systém Sklik.
Než jsem nastoupil do Tastu na stáž, nic moc jsem neočekával. Naopak jsem si říkal, že to bude špatný, nudný, že mi to nic nedá. Měl jsem taky velkou trému ohledně komunikace se všemi, s kým přijdu do kontaktu. Nakonec ale vše proběhlo trochu jinak.
Ve čtvrtek 27.9. se v kongresovém sále hotelu Olšanka konal další ročník oblíbené konference PPC Restart. Seznam přednášek byl nabitý zajímavými tématy. Díky rekordní účasti byste při probíhající přednášce hledali volné místo velmi obtížně. Celou akci moderoval leader našeho tastího PA oddělení Lukáš Jirát. Ten účastníky na začátku konference seznámil s programem a přednášky mohly začít.
Nová práce, nový kolektiv, nové zvyky, noví klienti. Co myslíte, dá se to všechno zvládnout a zvyknout si za měsíc? Přečtěte si, jak proběhl můj první měsíc coby nováčka v Sunu.