Až do letošního července jsem byl vůči stážím poněkud skeptický. Představoval jsem si to jako proces, při kterém vás firma naláká na super příležitost k osobnímu růstu a zkušenostem, ale ve finále skončíte obsluhováním kopírky, děláním kafe a uklízením drobků po jejich snídani. Nakonec vás firma vyzve k napsání článku, ke kterému dostanete slovník omezený na lichotivá superlativa, a krásně si tak buduje svoji značku. Já ale žádný slovník nedostal a článek o stáži v Taste Medio píšu s úsměvem na tváři. Proč? Vezměme to hezky od začátku.
„Prvních 30 hodin je nejhorších, ale pak si zvykneš.“ To mi řekl první den můj nový kolega. Nástroj, který jsme se tedy naučili na stáži používat jako první, byl kávovar. Mně a druhému stážistovi Tomovi zabralo jen 5 minut, než jsme zjistili, jak ho zapnout. Pochválili jsme se a pustili se do studia opravdových nástrojů potřebných pro práci SEO specialisty. Mezi nástroje, se kterými jsme se stihli první den seznámit, patří: Screaming Frog, Majestics, Ahrefs, Collabim, Marketing Miner, Google Analytics a Google Search Console. Opravdu. Tohle všechno jsme stihli za 8 hodin. Večer nám už nám ale trošku přeskakovalo z nadměrného množství šálků kávy.
Určitě víte, na co byste neměli zapomenout, než spustíte placenou kampaň? Radši se ujistěte v tomto článku. Neuvěříte, na co všechno dokáží někteří zapomenout!
Nová práce, nový kolektiv, nové zvyky, noví klienti. Co myslíte, dá se to všechno zvládnout a zvyknout si za měsíc? Přečtěte si, jak proběhl můj první měsíc coby nováčka v Sunu.
V polovině června se v nádherných prostorech coworkingu Opero sešla stovka instagramových nadšenců na již tradiční odborné konferenci Instameet. Na claim „setkání s nejlepšími instagramery z Česka a Slovenska“ se chytla spousta lidí, takže lístky byly vyprodány týdny před samotnou akcí. Připravili jsme si pro vás shrnutí toho, co nejzajímavějšího nám uvízlo v paměti i bez detailního psaní poznámek.
Týká se to třeba remarketingu, kde jste spokojeni s výkonem, ale vaše cílovka je prostě malá a snadno ji vyčerpáte. Rádi byste s podobnými výsledky investovali do reklamy mnohem více, ale prostě se vám to nedaří a místo toho vám roste jen frekvence a zhoršuje se návratnost. V článku proto nabízím několik typů, jak škálovat váš byznys.
Už jste měli tu čest s Facebook Business Messengerem? Nepleťte si ho s Messengerem for Business, který na firemní stránce komunikuje se zákazníky nebo fanoušky. Tento bot je tady pro marketéry.
Čtyři z našich řad měli tu čest jít ve čtvrtek 7. 6. do kina na Andělu. Na programu bylo 7 přednášek od seznamáků. A pak nám venku dali pivo, víno, vodu, pochutiny, nové a staré známosti. Na malý pátek pěkně strávené odpoledne.