Kač
Nikdo je nikdy neviděl, ale přeci existují. Fotografové z fotobank.
Když se vaše reklama neobejde bez fotky pouště nebo ledovce, zachrání vás. Ve všech ostatních případech vás vrací o sto kroků zpět vedle těch, co vyznávají font Comic sans. Fajn, když grafik odjede v pátek dřív z práce na chatu a vy neumíte s AI, dá se nějaký ten vektor z fotobanky prominout… Jestli ale pochází většina vašeho contentu právě odsud, je něco špatně.
Utopit se, nebo uhořet? Clintonová, nebo Trump? Jestli máte ráno dilema, co si vzít na sebe, tohle byste nedali. Jak někoho přes socky přesvědčit pro jednu či druhou variantu? Sledujte, jak to zkoušeli u hranolkožroutů.
Téma na první pohled pro marketéry nezajímavé, že? Když ale se v politickém souboji dostane Twitter či jiná sociální média do role rukojmího, vznikne z toho nejen řada sáhodlouhých tweetů.