První pomoc pro PPC, sociální média, SEO a marketing na internetu od Sun Marketing

Profile

Marie Tlapáková

marie.tlapakova (at) sunmarketing.cz

Články

Víkend plný toho nejzajímavějšího z PPC světa

Rubrika: Výkonová reklama

24 přednášek, 4 workshopy, večerní mastermind a diskuze o výkonech kampaní do pozdních nočních hodin. Přesně takový byl osmý PPC camp v Pohádkové vesničce na Vysočine, kam se sjelo 60 nejen PPC specialistů z České republiky a Slovenska.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

19. února 2019

Ad customizery v praxi

Rubrika: Výkonová reklama

Před 2 lety napsal kolega článek představující ad customizery a já na něj dnes navážu. Budu se věnovat samotnému nastavení, problémům, na které můžete narazit, a v závěru se podíváme, jaká zlepšení vám personalizace reklam pomocí ad customizerů může přinést.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

2. prosince 2018

První čísla z nového Sklik brandingu jsou tady

Rubrika: Bleskovky

Ve středu Sklik spustil dlouho očekávaný branding, na který jsme si předem připravili grafiku, okamžitě kampaně nastavili a spustili. A jaké výsledky nám u prvního klienta nový formát zatím přinesl?

image

Zdroj:blog.seznam.cz

Vyšší CTR o 128 % oproti ostatním kampaním v obsahové síti v Skliku. Proti brandingu (jinde také Skin formátu), nasazenému v DSP Adform je ale CTR o 60% nižší.

 

CPM oproti ostatním obsahovým kampaním je samozřejmě násobně vyšší, ale to se dalo čekat. Jde o navýšení o stovky procent. Naproti tomu, v Skliku máme CPM o 48,1% nižší než je průměr v Adformu. Průměrná cena za proklik je přibližně dvojnásobná oproti ostatním kampaním v obsahové síti.

 

Pozitivní je, že i když se rozhodně nejedná o výkonový formát, tak nám branding přinesl za těchto pár dní více konverzí, než některé kampaně v obsahové síti od začátku měsíce.

Kampaně testujeme pár dní. 99,3% podíl zobrazení naznačuje, že ostatní inzerenti branding v Skliku ještě tolik neřeší. Nyní budeme spouštět u dalších klientů, což nám také řekne více.

Očekáváme tedy, že se výkon bude ještě hodně měnit a výsledky kolísat. Tušíme, že průměrné CPM se bude zvedat, nebude tedy „optimisticky“ nízko, jak sliboval Seznam, což bylo okolo 130,- Kč. Ale třeba se pleteme. Necháme se, snad mile, překvapit.

31. července 2018

Jak pochopit svět zbožových srovnávačů

Rubrika: Články

Ztrácíte se v otázce zbožových srovnávačů? Stále nevíte, jak zlepšit výsledky svých klientů? Poradím vám správný směr cesty!

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

28. srpna 2018

Inzerovat v Adwords zdarma není tak složité. Tedy jak pro koho

Rubrika: Výkonová reklama

Jste nezisková organizace a hledáte možnost propagace? Poradíme vám, jak získat grant od Google pro inzerci v Adwords zdarma, jaké jsou podmínky, a také se s vámi podělíme o vlastní zkušenosti, co od této možnosti očekávat.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

28. února 2018

Jak nás klub Sklik vzal na koně

Rubrika: Odborná fóra

Nedávno jsme se zúčastnili akce pořádané Seznamem pro certifikované agentury s názvem Klub Sklik. Akce se odehrála v krásném hotelu Equitana s ještě krásnějším areálem, kde jsme si příjemně užili volný čas.

  • Celkový průměr hodnocení: 5.0 z 5
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0
  • 5.0

30. října 2017